Återbetalnings- och Returpolicy
Vänligen läs följande noggrant och skicka sedan en återbetalningsbegäran genom att skapa ett ärende i supportavsnittet.
Begärningar om återbetalning måste vara tydliga och godtagbara:
Innan du köper, se till att begära ett provkonto. Vi har skapat ett provkonto så att du kan testa det, och om du inte är nöjd, köp inte en långsiktig tjänst.
Om din internethastighet är låg kommer du inte att kunna se och använda våra iptv-nordic4k-tjänster och du kan då begära en återbetalning.
Det stora iptv-nordic4k-teamet är alltid redo att svara dygnet runt, sju dagar i veckan, och om du inte kan ställa in iptv-nordic4k-tjänsten på de enheter du har av någon anledning, kommer detta inte att inkludera återbetalningar. Vänligen se och lär dig de nödvändiga handledningarna om hur du ställer in IPTV.
Om du gjorde ett misstag vid val av tjänst och slutförde betalningen kan du hitta ett ärende i supportavsnittet med rubriken “Skapa”, så granskar vårt supportteam det, accepterar det och gör återbetalningen. Betalningsfel: detta innebär att du ville köpa en 3-månaders tjänst men av misstag valde och betalade för ett år eller mindre.
Om ditt konto löper ut om 7 dagar kommer återbetalningsbegäran inte att accepteras.