Återbetalnings- och returpolicy

IPTV NORDIC Återbetalningspolicy säkerställer att du är helt nöjd med ditt köp. Om du har tekniska eller kommersiella frågor, tveka inte att kontakta oss. Men om du anser att tjänsten du köpt inte helt uppfyller dina behov och du har försökt lösa problem med vårt supportteam, vill vi rätta till situationen.

Eftersom vi erbjuder en 24-timmars provperiod beviljar vi ingen återbetalning för provperioder.

Du har 7 dagar på dig att begära en återbetalning från inköpsdatumet. Efter 7 dagar accepteras inga återbetalningsförfrågningar.

Om din återbetalningsbegäran godkänns, följ stegen nedan för en delvis återbetalning inom 3 dagar från inköpsdatumet. Om de 3 dagarna har passerat och du har ett problem, kan du kontakta oss när som helst via vårt WhatsApp-supportnummer eller via vår e-postadress för att lösa ditt problem.

När du har begärt en återbetalning kan du inte längre prenumerera på vår tjänst vid något tillfälle i framtiden.

Följ stegen nedan för att skicka din återbetalningsbegäran:

  • Använd WhatsApp-support eller kontakt-e-post för att begära återbetalning.
  • 1-månaders koder är ej återbetalningsbara eftersom vi inte kan ta bort en kredit.
  • Ange ditt användarnamn och samma e-postadress som du använde för att köpa våra tjänster.
  • Inkludera ditt fakturanummer.
  • Observera att återbetalningen endast kommer att vara delvis, vi drar av priset för de dagar du har använt.
  • Transaktionsavgifter för kreditkort kan inte återbetalas eftersom de går direkt till din bank.
  • Återbetalningen kommer att göras med samma betalningsmetod som användes tidigare.

Tack för att du har valt IPTV NORDIC som din tjänsteleverantör. Vi hoppas kunna fortsätta att betjäna dig i framtiden.